چقدر اهل خیال‌پردازی هستید؟!

 

یادتان نرود که در طول این مدت باید چشم‌های‌تان بسته باشد
KHIYAL





 

 

دست‌های‌تان را به سمت جلو برده و کاملا بکشید به‌طوری که هر دو دست دقیقا در یک سطح قرار گیرند. ابتدا دستورالعمل زیر را بخوانید و سپس چشم‌ها را بسته و آن را در ذهن مجسم کنید:
تصور کنید چند رشته نخ در دست راست‌تان است و به هر کدام از نخ‌ها یک بادکنک گازی وصل می‌باشد. این بادکنک‌ها به آرامی دست شما را به سمت بالا می‌کشند. در آن واحد تصور کنید در دست چپ‌تان یک گلدان گل قرار دارد که وزن آن دست‌تان را به سمت پایین می‌کشد و سنگینی آن را احساس می‌کنید.
سعی کنید هر دوی این حالت‌ها را عمیقا احساس کنید. یادتان نرود که در طول این مدت باید چشم‌های‌تان بسته باشد.
وقتی چشم‌ها را باز کردید چه می‌بینید؟ حالا توضیحات زیر را بخوانید تا دریابید قدرت تخیل شما در چه حدی است؟!


دست‌ها از هم جدا شده‌اند
اگر دست‌های شما از یکدیگر جدا شده‌اند و دست راست‌تان به سمت بالا و دست چپ‌تان به سمت پایین کشیده شده‌اند بدان معناست که تخیل و قدرت درک احساسات شما در حد بالایی قرار دارد. اطرافیان، شما را انسانی کاردان، مبتکر و خلاق می‌دانند. وقتی به یک کار خلاقانه سرگرم هستید، زمان برای‌تان متوقف می‌شود و همیشه نسبت به کارهای فانتزی و ماجراجویانه اشتیاق نشان می‌دهید.

 

دست‌ها در یک سطح قرار دارند
اگر بعد از گشودن چشم‌های‌تان مشاهده کردید که دست‌های‌تان همچنان در یک سطح قرار دارند نشان‌دهنده این است که شما بیشتر به دنبال دلیل و علت هستید و در تصمیم‌گیری‌های‌تان عملگرا و با برنامه می‌باشید. از این‌که در رویا به سر ببرید خوش‌تان نمی‌آید و هرگز رک گو و پر حرف نیستید. دیگران شما را انسانی باهوش و منطقی می‌دانند و شما همیشه به جزئیات کارهای‌تان هم می‌پردازید. در ضمن به فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی علاقه‌مند هستید که مهارت‌ها و توانمندی‌های‌تان را پرورش دهد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, | 1:7 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پاتوق مقالات شما