آرامـــــــــــش

به نام خدا

آرامش:

 

دانه  آ رامش را درتبدیل شدن به جوانه می داند ، ابرآ  رامش رادر تولد باران می داند ،  قناری در قفس ، آرامش رادرآزادی می داند وانسان آرامش را بازندگی درجهانی پراز صلح وبه دوراز جنگ تجربه می کند .

   

 

کاش یاد بگیریم بخشش را  جایگزین انتقام کنیم آ ن وقت دنیای آ رامی خواهیم داشت اگر یاد بگیریم عشق را جایگزین  نفرت کنیم دیگر هرگز تنها  نخواهیم بود  اگر بیاموزیم شادی را جایگزین غم کنیم  آن وقت  می توانیم از کوچک ترین نعمت لذت ببریم  اگر بتوانیم کار را جایگزین تنبلی کنیم به پویایی خواهیم  رسید .                                                                                                                                                   

 

آرامش یعنی متعلق  به خانواده ای هستی که  دوستت دارند، آ  رامش  یعنی  بتوانی از کوچک ترین داشته ات  به خاطردیگری  گذشت کنی، آ  رامش یعنی بتوانی به عزیزانت بگویی درزندگی به حضورشان احتیاج داری قبل از این که  آنهارا از دست بدهی ، آ  رامش یعنی پیش از این که دوستی ازتو درخواست  کمک کند به یاریش بشتابی  ،  اگر بتوانی گل سرخ آ  رامش را به دیگران هدیه دهی و خارهای خشم را از میان برداری آ ن وقت می توانی سرد ترین قلب را با خطی از مهر به گرم ترین قلب پیوند زنی و جهان پراز آ رامشی را بسازی .

 

دستیابی به آ را مش  در نگرش افراد نهفته است اما مهم این است بدانیم راز طلایی آ  رامش در یاد خداست پس پروردگارا یاری مان کن قاصدکی را که  در سخت ترین شرایط  به سوی مان پرواز می کند تانگین سبز آ رامشی را که  از آ سمان به ارمغان فرستاده ای تا صدف شکسته قلب مان راآ  رامش بخشدبا آ غوش باز پذیرا باشیم و به هرآ  ن چه  مقدر کرده ای قانع باشیم تابتوانیم طعم شیرینش را بچشیم  .

صدف ها همیشه نغمه روح نوازآ  رامش را در گوش موج های سهمگین دریا نجوا می کنند کاش ماهم بیاموزیم در کلام شیرین مان مروارید خوش رنگ آ رامش را به یکدیگر هدیه دهیم و از زندگی لذت ببریم  .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 3 شهريور 1393برچسب:, | 15:48 | نویسنده : شهرام مهدیزاده |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پاتوق مقالات شما